Buenos Aires 2

24 maart 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Nog even een laatste update voor ik naar het vliegveld vertrek.. Mijn laatste dagen in Buenos Aires waren geweldig! Ik ben naar de Recoleta begraafplaats gegaan waar alle rijke of bekende mensen begraven liggen, het is net een enorm mooi klein dorpje wanneer je er doorheen loopt. Super veel details en veel kleine steegjes, dus je kunt hier best 10 keer heen gaan en iedere keer weer wat nieuws zien.

Ik ging ook naar La Boca, de schilderswijk van BA, wat veel toeristischer was dan ik had gehoopt. Er is 1 straat ´el Caminito´ waar alles vrolijke kleuren heeft en er tango gedanst wordt. Jammer genoeg kun je eigenlijk niet meer zien van de wijk dan dit straatje omdat het wat gevaarlijk is, dus na een half uurtje hadden we het wel gezien.

Een van de avonden ging ik op bezoek bij Laura en zag de zonsondergang vanaf de 20ste verdieping over Buenos Aires, ontzettend mooi! Daarna hebben we wat wijn gedronken en zijn we uit eten geweest, en de volgende dag gingen we naar Tigre. Dat dorpje ligt aan de delta, er zijn grachten (dat deed me wel een beetje aan NL denken) en we gingen mee voor een uur op de boot. Heel leuk om het allemaal te zien, veel mensen uit Buenos Aires hebben hier vakantiehuisjes en zitten lekker niets te doen aan de rivier.

Gisteren nog 1 keer naar Bomba de Tiempo geweest, deze keer was nog leuker dan de vorige, en daarna zijn we naar een verborgen bar bij ons in de straat geweest. Het is een beetje laat geworden, dus ik hoop dat ik in het vliegtuig wat bij kan slapen. Morgen kom ik aan in Madrid en daar heb ik dan nog 1 avond voor ik op donderdagmorgen terugvlieg naar Eindhoven. Ik ben zo ontzettend blij dat ik dit jaar mee heb kunnen maken, het was ongelofelijk, ik heb zo veel meegemaakt en geleerd - ik hoop dat ik jullie niet gek maak straks met alle verhalen ;)