Chachapoyas

3 mei 2014 - Chachapoyas, Peru

Wat een enorm mooie weg, van Cajamarca naar Chachapoyas!! Het is moeilijk te beschrijven, ik was heel erg onder de indruk. De eerste 2 uur reden we in het donker en werd ik harstikke misselijk van alle haarspeldbochten, maar toen we van bus wisselden kon ik echt van het uitzicht genieten. Heel fijn ook dat we konden wisselen, want in die eerste bus rolde een zakje vol kots over de grond!

Op woensdagavond kwamen we aan, gisteren hebben we wat rondgelopen (ik had even last van de hoogte dus kon niet te veel doen) en vandaag zijn we naar Kuelap geweest. Een ruine op 3000m hoogte, erg cool! Er waren bijna geen mensen, de uitzichten zijn erg mooi en ik heb mijn eerste llama gezien :-)

Morgen gaan we naar de Gocta watervallen en daarna hebben we alles gedaan wat we wilden doen hier. Ik weet nog niet of ik met Robert mee ga naar Tarapoto of terug ga naar Trujillo voor de overstap naar Huaraz. Hij wil naar Iquitos, daar ga ik deze reis niet heen. 3 dagen op een boot met teveel mensen op een kamer in een hangmat slapen zie ik niet zo zitten :-)

1. Hellen:
    7 mei 2014
    Wow wat een prachtige foto's zo onwerkelijk dat jij daar gewoon tussen loopt! die orchideen in het wild, geweldig Het is inderdaad verrassend dat Robert er ineens ook is. Wel gezellig denk ik als je even wat dingen samen kunt doen, toch?
    Je maakt wel het een en ander mee zeg. Dat van die mensenmassa op een boot daar zou ik ook voor passen..
    Zoe vertrekt vandaag naar Griekenland voor 3 maanden stage maar dat zul je ongetwijfeld gehoord.
    We zijn benieuwd naar je volgende boeiende verhalen xx
  2. Marlies:
    7 mei 2014
    Ja he, soms kan ik ook nog steeds niet geloven dat ik echt in Peru ben! Ik zag de foto's van Zoe's afscheidsfeeestje, het ziet er heel gezellig uit :-)

Ik ben ondertussen weer in Huanchaco als tussenstop naar Huaraz, vanavond zal ik een nieuw verhaal posten xx