Eerste dagen in Spanje

21 februari 2014 - Granada, Spanje

Alles gaat goed hier! Tot gisteren was ik in Malaga, waar ik al eens eerder was geweest. Op maandagavond ben ik meteen mee uit geweest met een groepje van het hostel, waarna ik op dinsdag eigenlijk alleen een walking tour heb gedaan. Ik wilde vroeg naar bed om de volgende dag naar Ronda te gaan, maar door 2 snurkende mensen op de kamer was dat niet zo'n succes.. Ronda was erg mooi, en de busreis daarheen was ook echt de moeite waard: kleurrijke bergen en dorpjes (en dieren) op de meest vreemde plaatsen.

In Malaga kreeg ik goed nieuws: ik kan vrijwilligerswerk gaan doen in een klein hotel in Algeciras/Jimena de la Frontera en begin maandag al! Ik blijf daar tot 1 april, hier kun je meer informatie vinden over het hotel en wat ik daar ga doen: http://www.workaway.info/679883216552-en.html

Sinds gistermiddag ben ik in Granada, die stad wilde ik graag nog bezoeken voordat het vrijwilligerswerk begint. Ik ben er pas een dag, maar vind het nu al een geweldige stad! Je hebt een typisch Spaans, maar ook een arabisch/zigeunergedeelte wat erg leuk is om te bezoeken. Gisteren heb ik afgesproken met een vriend die ik heb leren kennen in Berlijn, maar die nu voor een paar weken in Granada is. Hier krijg je bij ieder drankje dat je bestelt een gratis tapa, dus zijn we naar wat verschillende barretje geweest. Vandaag heb ik een walking tour gedaan, morgen wil ik een waterval in de buurt bezoeken en voor zondag heb ik een kaartje voor de Alhambra, daar ben ik erg benieuwd naar!

1. Kitty:
    21 februari 2014
    Aaaaaaaaahhh wat heerlijk Marliesje! En wat leuk dat je, ondanks dat je al een hoop van Spanje hebt gezien, nog steeds veel nieuwe dingen ontdekt. Geniet geniet geniet, ik blijf je volgen! :-) xxxxxxxx!
  2. Vief:
    25 februari 2014
    Leuk lies! jaaa, ik heb je blogsite gevonden:)

Viel Spass!
  3. Marlies: