Jimena 3

14 maart 2014 - Jimena de la Frontera, Spanje

Even een snelle update tussendoor, voordat ik weer een week vergeet te schrijven! Een rustig weekje hier, ondertussen heb ik een brug naar de overkant van de rivier gevonden en ik ben van plan in de komende dagen die kant beter te bekijken. En de volgende keren neem ik een handdoek mee, want naast die brug zijn er alleen oversteekpunten waar je zeker natte voeten van krijgt (kwam ik na een uur lopen achter).

Gisteren ben ik naar een klein dierenpark geweest in Castellar, super leuk! De mensen die er werken zijn erg enthousiast en de verblijven zijn erg anders dan wat ik tot nu toe in dierentuinen heb gezien, je ziet dat er veel moeite voor wordt gedaan. Omdat het totaal niet druk was waren eigenlijk alle dieren erg nieuwsgierig (waarschijnlijk ook omdat je bij de ingang een zakje eten voor ze kunt kopen), en heb ik een klein tijgertje kunnen aaien!

Dit weekend is het carnaval in Jimena, ik was al bang dat ik het dit jaar gemist had ;) Het plan was om verkleed te gaan als politieagent, maar blijkbaar is dat hier verboden. Even kijken of iemand nog wat heeft liggen, want natuurlijk is er geen carnavalswinkel in de buurt.. Oja, en de afritsbroek is ook eindelijk binnen, ik had geen idee dat ik daar ooit zo blij mee zou zijn :)