Aangekomen in Huancayo

25 juni 2014 - Huancayo, Peru

Wat moeilijk zeg, om weg te gaan uit Paracas. Het voelde echt even als mijn thuis, en ik heb er zo veel leuke dingen meegemaakt dat ik zeker weet dat ik nog een keertje terug moet :) Ook in de laatste week waren we met een gezellig groepje vrijwilligers, we hebben veel samen gekookt, gefeest en voetbal gekeken. Op mijn laatste dag ben ik nog een paar keer extra de zee in gedoken en heeft een vriendin me 's avonds een ongelofelijk mooie sterrenhemel laten zien, het waren letterlijk honderden sterren en het was zo indrukwekkend!

Ik heb trouwens wat foto's geupload van het hostel/de bar en het barwerk, dan hebben jullie een wat beter idee van hoe het er is (en waarom ik er zo lang bleef)

Na weer een overstap van een nacht in Lima ben ik vanmiddag aangekomen in Huancayo, ook deze weg was weer heel mooi! We zijn in een paar uur van zee-niveau naar 4800 meter hoogte gegaan, daar had ik wel even last van maar gelukkig ligt Huancayo 'maar' op 3300 meter en voel ik me nu een stuk beter :) Ik ben nu in een hostel dat 'Oma's huis' heet, en er zijn maar 2 andere gasten en het oma'tje is heel lief. Dat wordt lekker even bijslapen, ik ben kapot. Welterusten!

1. Mary:
    26 juni 2014
    Hoi Marlies, ik kan me goed voorstellen dat je het in Paracas goed naar je zin had. Maar zoals je zegt: je reis gaat door. Goed om even wat bij te komen en je op te maken voor je laatste maandje Peru. Geniet ze nog! (en doe vooral wat wensen bij vallende sterren, die komen uit weet ik uit eigen ervaring :))
  2. Marlies:
    27 juni 2014
    Dankjewel mama! Mijn eerste dag in Huancayo was al heel leuk, daar vertel ik later over :)
  3. Jennie:
    28 juni 2014
    Wat een mooie foto's in Paracas, ik moest lachen om die met die pinguïn. Heb je ook foto's van de sterrenhemel gemaakt? Veel plezier in Huancayo!
  4. Marlies:
    29 juni 2014
    Hahaha ik vind hem ook erg leuk! Ik heb geen foto's van de sterrenhemel, maar later in de woestijn in Chili ga ik er zeker wat maken :)