Córdoba

4 april 2014 - Córdoba, Spanje

Op dit moment zit ik in de bus naar Madrid, Córdoba was heel erg leuk! Ik verbleef in een typisch Andalusisch hostel, waar de grootste kamers maar 5 bedden hadden (vanaf vanavond worden het weer 12-bed dorms, dus ik heb even kunnen bijslapen)

Toevallig kwam ik tijdens mijn laatste dagen in Jimena een jongen tegen die in Córdoba woont, en hij heeft me de eerste dag de stad laten zien, en 's avonds zijn we op stap geweest. Omdat ik nogal laat terug was in het hostel heb ik de volgende dag 2 siestas gehouden, en door de constante regen was ik eigenlijk wel blij niet naar buiten te hoeven :-) Gisteren ben ik vroeg opgestaan om gratis de mezquita en tuinen te kunnen bezoeken, dat was zeker de moeite waard! De mezquita is erg anders dan wat ik tot nu toe heb gezien, erg mooi. 'S avonds ben ik nog wat rond gaan lopen met een meisje uit het hostel, we kwamen een hele mooie zonsondergang tegen en zijn daarna wat gaan eten - eindelijk iets anders dan de broodjes kaas die ik al veel te veel heb gegeten :-)

Nog maar 3 nachten en dan ga ik al naar Peru, ik kan het nog niet helemaal geloven. Ondertussen heb ik nog even met Gil en Andy (de 2 Peruaanse jongens die ik in Barcelona leerde kennen) gepraat, en blijkbaar zijn hun families erg enthousiast en word ik als het goed is zelfs opgehaald vanaf het vliegveld in Lima, wat enorm lief!!

1. Hellen:
    4 april 2014
    Hoi marlies, goeie reis naar Peru, je hebt het maar weer prima voor elkaar dat ze je komen ophalen op het vliegveld. Fijn dat we zo op de hoogte worden gehouden van je doen en laten. Is ook leuk voor later dat je alles kunt terug lezen wat je allemaal hebt gedaan. Heel veel plezier de komende tijd xx
  2. Marlies:
    5 april 2014
    Dankjewel!! Het lijkt me ook super om het echte leven van Peruanen mee te maken, heb er ontzettend veel zin in :-D
  3. Marlies:
    5 april 2014