De waarschijnlijk laatste update uit Jimena

29 maart 2014 - Jimena de la Frontera, Spanje

Weer een lekker rustig weekje achter de rug: ik heb de omgeving nog wat verkend (en kwam een loslopende stier tegen waar ik iets te dicht bij in de buurt kwam - eng!) en heb vooral veel gelezen. Sinds dat ik ook weer wat spaans studeer en boeken in de taal lees heb ik echt het gevoel dat het spreken beter gaat en daar ben ik heel blij mee :)

Woensdag vierde de eigenaresse van het hotel haar verjaardag met een barbecue bij haar thuis. Het begon om 2 uur ´s middags en, zoals het hoort in Spanje, was ik pas rond 2 uur ´s nachts weer terug in het hotel. Het was heel erg gezellig en ik weet zeker dat ik dit soort dingen ga missen straks!

Omdat het sinds donderdag regent hier - voor deze keer hebben jullie het betere weer ;) - heb ik nog even de tijd gehad om de laatste dingen te regelen voordat ik naar Peru ga. Ik ben er klaar voor!

Nog iets meer dan een week voordat ik vanuit Madrid naar Lima vlieg, en onderweg naar Madrid maak ik nog even een stop in Córdoba voor 2 of 3 dagen. Ik vertrek dinsdagochtend uit Jimena en verwacht dan rond vrijdag in Madrid aan te komen. Ik heb ook best veel zin om weer wat dagen in Madrid door te brengen, eens kijken of het nog zo is als toen ik er studeerde!