Eerste week in Paracas

26 mei 2014 - Paracas, Peru

Het voelt hier echt alsof ik op vakantie ben! Ik heb veel vrije tijd en heb deze week lekker aan het zwembad gelegen, over het strand gewandeld en 's avonds met de mensen in het hostel gepraat en spelletjes (biljart/muntjes naar een gouden kikker gooien) gespeeld. Ook wanneer ik aan het werk ben ben ik buiten en dat is heerlijk, ik kan iedere dag de zonsondergang zien en hoop ook een keer voor zonsopgang op te staan om de dolfijnen (die blijkbaar dan bij de kust zwemmen) te zien. Ook ben ik deze week gaan kanoen op zee, weer een nieuwe ervaring :)

Ik ben nu wel zonder telefoon, want die is een paar dagen terug gestolen in de bar. Had er even niet op gelet en toen heeft iemand daar gebruik van gemaakt, in totaal heb ik maar liefst 3 maanden een smartphone gehad ;) Ik was eigenlijk van plan een nieuwe te kopen, maar een simlockvrije niet-gestolen smartphone is hier blijkbaar toch heel erg duur dus ik denk dat ik weer voor een goedkope oude telefoon ga. Er zijn hier in Zuid-Amerika overal internetcafé's en in hostels kun je vaak gebruik maken van een computer. Eigenlijk vind ik het wel ok zo, ik merkte dat ik te veel tijd verdeed met nutteloos internetten.. Ik zal nog even wat foto's uploaden en ga dan weer naar buiten, zo breng ik mijn tijd het liefst door.

Volgende update wanneer ik naar de Islas Ballestas ben geweest!