Huanchaco

19 april 2014 - Huanchaco, Peru

Sinds gisteren ben ik in Huanchaco, een surfdorpje dat zo'n 15 min van Trujillo af ligt. Het hostel is ook een surfhostel, heel erg basic zonder keuken, gemeenschappelijke ruimte en kluisjes, maar wel met warm water in de douches yes!! En bij het ontbijt krijg je een groot bord met fruit :-)

Gisteren heb ik veel rondgelopen in het dorpje en kwam ik per ongeluk weer op een kerkhof terecht, ik dacht dat het gewoon een park was.. Wel erg mooi weer, ik zal foto's toevoegen zodra ik weer een computer kan gebruiken. Ik was eigenlijk van plan om vandaag naar de ruines van Chan Chan te gaan, maar ik ben gisteren wat leuke mensen tegengekomen en we gaan zo surfen! Ik wilde het eigenlijk al best lang proberen maar dacht altijd dat het erg duur was. Hier betaal je 50 soles (zo'n 13 euro) voor 2 uur les en mag je het surfbord de rest van de dag nog gebruiken, en als je na de 2 uur nog niet kunt staan is het gratis :-) En vanavond is er hier een groot strandfeest, ik denk dat dit een hele leuke dag gaat worden!

1. Mary:
    19 april 2014
    enne...... je had een gratis surfboard natuurlijk :)
    beremoelijk op zo'n ding blijven staan, toch? tis mij nog niet gelukt, en aangezien je toch errug veel van mij weghebt :0
    wel cool dat je nu al dat soort dingen voor een leuk prijsje kunt uitproberen.
    Have fun my girlie!!
  2. Marlies:
    20 april 2014
    Haha nou uiteindelijk gingen we naar een andere surfschool die de actie niet had en ben ik ongeveer 1 sec blijven staan! Het was echt super leuk, dit ga ik zeker nog een keer doen, het liefst morgen al maar volgens mij heb ik dan nogal spierpijn :-)