Laatste dagje in Lima

17 april 2014 - Lima, Peru

Dat gaat snel, ik ben alweer anderhalve week in Lima en heb alles gezien wat ik wilde zien. Tijd om weer verder te gaan!

Maandag ben ik met Ayri mee naar de universiteit geweest, dat was best een beleving: eigenlijk mocht ik niet naar binnen maar omdat de bewaker niets van mijn ID-kaart snapte liet hij me toch door, daarna werd ik door iedereen aangestaard (ik was de enige buitenlander) en heb ik een les meegemaakt. Best wel chaotisch! Iedereen had ook tegelijkertijd pauze en er werd keiharde salsamuziek gedraaid op het plein, het was allemaal zo overweldigend dat ik na de pauze maar verder naar het centrum gegaan ben :) Daar was ik eigenlijk van plan om wat shirts te kopen (mijn 2 shirts zijn blijkbaar toch niet genoeg, het is hier warm), maar uiteindelijk ben ik in het chocomuseum beland. Je mocht gratis choco-thee, wat likeur en chocolade uitproberen dus dat is zeker een aanrader!!

Dinsdag ben ik bezig geweest met het verder plannen van mijn reis, het blijkt dat ik vanuit Tarapoto toch niet met de bus naar Huaraz kan en sowieso helemaal terug moet naar Trujillo. Ik zit er nu over te denken Tarapoto dus maar te laten zitten, vanuit Chachapoyas terug naar Trujillo is al een erg lange reis..

Vandaag vieren we nog even Semana Santa (pasen) met de familie, en vanavond vertrek ik naar Trujillo. Ik heb trouwens vanaf nu een Peruaans nummer, stuur me maar een berichtje via FB als je hem nodig hebt!

1. Trudy:
    24 april 2014
    Hè meiske , het eten ziet er wel allemaal lekker uit , en wie wil er niet zo een chocolade paradijs in lekkerrrr
    Veel plezier!!!!
    Dikke knuffel van ons xx