Morgen naar Uyuni

13 oktober 2014 - Sucre, Bolivia

Even een snelle update, ik heb net besloten om morgenochtend met 2 vrienden van het hostel (Maja uit Zweden en Jack uit Australië) mee te gaan naar Uyuni, om vanuit daar de tour over de zoutvlakten te doen. Het is fijn om te weten dat ik sowieso met 2 hele leuke mensen 3 dagen in een jeep zal zitten, ik denk dat we woensdagochtend meteen beginnen, ik ben dan een paar dagen niet bereikbaar.

De afgelopen week in Sucre was een rustige week, ik heb nog wat aan mijn spaans gewerkt en wat boeken gelezen. De verkiezingen waren niet zo spannend als ik had gedacht, wat wel raar was was dat er 3 dagen lang geen alcohol verkocht mocht worden + gisteren mocht er niet gereden worden in het hele land. Bijna alles was dicht dit weekend, gelukkig hebben we een hoop leuke mensen in het hostel en was het dus toch weer erg gezellig :)

Ik ben erg benieuwd naar de zoutvlakten en hoop dat het gaat regenen (kijk even op Google hoe het er dan uitziet, alsof je in de wolken loopt). Ik laat het jullie weten wanneer ik weer internet heb!

1. Hellen:
    13 oktober 2014
    Ik heb even een paar afbeeldingen bekeken van de zoutvlakte. Ziet er vet uit, kun je hele mooie foto's maken, ik kijk er naar uit. Veel plezier xx
  2. Mary:
    14 oktober 2014
    Haha, dat JIJ verlangt naar regen :) Have fun
  3. Marlies:
    14 oktober 2014
    Dank jullie wel! Uiteindelijk gaan we toch morgen pas, Jack moest nog iets regelen vandaag en ik vind het niet erg om de extreme kou (-10 ´s nachts) nog even uit te stellen :)
  4. Hennie:
    16 oktober 2014
    Geniet ervan. Wij waren enkele maanden terug in de 'Salar de Atacama' en het is echt indrukwekkend. Vergeet je zwempak niet !