Santiago

16 december 2014 - Santiago, Chili

Oeps, het is alweer bijna een maand geleden dat ik iets schreef, de tijd is zo snel voorbijgegaan in Santiago! Zoals jullie vast wel op Facebook hebben kunnen zien, heb ik vooral heel veel gefeest daar: iedere woensdag gingen we met het hele hostel naar ´Miércoles po´ (studentenfeest) en mocht ik iedere vrijdag gratis mee met de pubcrawl. Ik heb echt een geweldige tijd gehad hier!

Naast het feesten werkte ik ook in het hostel, dat was vooral schoonmaken en bedden opmaken (daar heb ik nu wel eventjes genoeg van). De eigenaren spraken geen engels, dus ging alles in het chileens spaans, ik heb een hoop geleerd maar soms had ik echt geen idee waar het over ging. Ook mocht ik een dag oppassen op een super lieve puppy van 5 weken, al ging dat niet zo goed samen met de hostelkat :)

Mijn laatste avond hebben we - hoe kan het ook anders - goed gevierd met de nodige piscola's (is niet zo vies als het klinkt) en later gingen we naar een salsabar. De beste afsluiter van mijn tijd in Santiago, ik ga vooral mijn collega's missen, we hadden een geweldige groep!

Sinds gisteravond ben ik weer in Argentinië, deze keer in Mendoza. Ik denk dat ik ongeveer een week blijf en dan doorga naar Bariloche om kerst en misschien ook nieuwjaar te vieren. Het is zo raar om overal kerstversieringen te zien, voor mij voelt het nog alsof het juli is door het warme weer :)