Terug in Paracas, yes!

6 juli 2014 - Paracas, Peru

Het is zo enorm leuk om weer in Paracas te zijn! Het was geweldig om terug te komen en iedereen weer te zien, de afgelopen dagen hebben we het goed gevierd en ik blijf ook hier om mijn verjaardag te vieren :)

Deze keer doe ik waarschijnlijk geen vrijwilligerswerk, maar omdat het hostel steeds helemaal vol zit mag ik toch in de vrijwilligerskamer verblijven (en gratis!), heel gezellig.

De weg terug van Ayacucho naar Paracas was weer een hele mooie, en de eerste keer dat ik zo lang met een combi heb gereisd (busje voor zo'n 10 personen, maar natuurlijk zaten we er met zijn 15en in). Bagage bovenop het busje, dat was wel even nieuw en onderweg moesten we stoppen omdat iemand zijn koffer er af was gevallen, maar verder was het comfortabeler dan ik had gedacht. Leuk hoe creatief mensen hier zijn, er zijn geen bussen die deze route rijden dus kopen ze zelf een busje om mensen te vervoeren.

1. Hennie & Josien:
    9 juli 2014
    Hoi Marlies,
    leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in het land waar wij heel goede herinneringen aan hebben.
    Nog veel plezier in Perú. Reserveer voldoende tijd voor Cusco en Puno, want ook daar is het heel mooi...
    Groetjes vanuit Thailand ;-})
  2. Marlies:
    10 juli 2014
    Hoi Hennie en Josien, wat leuk dat jullie meelezen! Ik vind Peru echt geweldig en ben benieuwd naar jullie verhalen, zien we elkaar bij opa om bij te kletsen wanneer we alle 3 terug zijn in Nederland? :)