Verjaardag in Paracas

14 juli 2014 - Paracas, Peru

Ik heb zo'n leuke verjaardag gehad! Mijn vrienden en vriendinnen hier hadden stiekem wat leuke dingen voorbereid: een heel lief fotocollage (met ook een foto met Ingrid en Jennie), een super Peruaanse taart, pannekoeken gemaakt door 2 jongens die ik pas de dag daarvoor leerde kennen, en een piñata. Het was zo gezellig en ik voelde me heel erg jarig! Ik ben zo blij dat ik het hier heb kunnen vieren :)

Een paar dagen terug was het ook de laatste avond van Rom, en dat hebben we met een kampvuur op het strand gevierd. Wel wat ver van het hostel af, en toen we op de terugweg geen taxi konden vinden mochten we ineens achter op een politie-jeep meeliften, geweldig!!

En je ziet het al op de foto's: Robert is ook hier. Leuk om hem weer te zien, en enorm lief dat hij nog even langskwam. Hij vertrekt op 25 juli vanaf Buenos Aires, dus hij heeft helemaal niet veel tijd meer. Vanavond vertrekken we met 2 andere vrienden naar Arequipa, ik ben erg benieuwd, iedereen is er heel enthousiast over en vooral de Colca Canyon moet heel mooi zijn.